Psycholog, etyk, doktor nauk humanistycznych, terapeutka w trakcie czteroletniego szkolenia w Szkole Psychoterapii Crescentia w Warszawie.
Prowadzi terapię indywidualną i grupową dorosłych, dzieci i młodzieży z naciskiem na kształtowanie kompetencji emocjonalnych, społecznych, komunikacyjnych, poznawczych.
Fascynuje się drugim człowiekiem i jego sposobem postrzegania świata, siebie, przyszłości, a także strategiami radzenia sobie. Zgłębianie terapii akceptacji i zaangażowania sprawiło, że traktuje oddziaływania psychoterapeutyczne jako szansę na zmianę zachowania poprzez gotowość do działania i wypróbowywania nowych umiejętności, co prowadzi do bardziej elastycznego funkcjonowania. Lubi zadawać inspirujące pytania w stylu ACT - np. Czy to, co wybierasz teraz jest życiem, jakim chcesz żyć? Uwielbia różnorodność technik defuzji, a także techniki uważności.
Ukończyła studium „Edukacja psychologiczna w szkole w oparciu o kontekstualne nauki o zachowaniu CBS - 3 fala behawioryzmu” dzięki inspirującej współpracy z Fundacją Psycho-Edukacja w Warszawie.
Z bardzo dużym zaangażowaniem pracowała w szkołach podstawowych tworząc Treningi Umiejętności Społecznych, Klub Twórczego Konstruktora Lego, zajęcia grupowe i indywidualne, w czasie których dzieci chciały przede wszystkim rozmawiać i ćwiczyć kompetencje społeczne, komunikacyjne, emocjonalne.
Pracuje w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej (CBT), terapii akceptacji i zaangażowania (ACT), terapii dialektyczno-behawioralnej (DBT).
Członkini ACBS Association for Contextual Behavioral Science; Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej.
Absolwentka kursów Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży w Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej CBT w Warszawie; Trening Zastępowania Agresji ART.; Racjonalna Terapia Zachowania - CPI w Poznaniu; Warsztaty dla dobrych rodziców - Poza Schematami.
Jest autorką publikacji naukowych i popularnonaukowych, dwóch książeczek dla dzieci oraz rodziców i nauczycieli - "Jak stroiciel uratował pianino Pomponów” oraz współautorką publikacji wraz z Karoliną Dyrdą „Mam zespół Aspergera”.
Ukończyła psychologię oraz etykę na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Pracowała jako wykładowca akademicki (UKSW: Etyka Zawodu Psychologa, Psychologia Emocji i Motywacji, Psychologia Społeczna, Psychologia Osobowości, APS: Diagnoza Kliniczna i inne uczelnie).
Wspiera ludzi w sytuacjach trudnych, przeciążających, granicznych, tragicznych.
Współpracowała między innymi z Muzeum Narodowym, z Centrum CBT w Warszawie, szkołą demokratyczną ADE w Chotomowie, Muzeum Historii Warszawy, prowadząc grupy terapeutyczne, warsztaty i programy rozwiązywania konfliktów i przeciwdziałania wykluczeniu.
Współprowadziła w duecie trenerskim warsztaty dotyczące dobrostanu nauczycieli w nurcie terapii akceptacji i zaangażowania (ACT) w Fundacji Psycho-Edukacja.